Offertes FAQ

Uw account

Hier vindt u alle informatie over uw account

Moet ik een account aanmaken voordat ik een offerte kan aanvragen?

Nee, uw account wordt aangemaakt zodra u een offerteverzoek bij ons indient.

Wat gebeurt er met mijn gegevens na een offerte aanvraag?

Voor de afhandeling van uw offerte aanvraag sturen wij uw persoonlijke (contact)gegevens door naar een betrouwbare installateur, zodat zij u kunnen benaderen voor het maken van een offerte. Zij mogen uw contactgegevens alleen gebruiken voor waarvoor u zich heeft opgegeven.

Daarnaast volgen wij alle eisen van de nieuwe privacy wetgeving AVG.

Wat heb ik aan een persoonlijk account?

U kunt hier op ieder moment uw gegevens aanpassen. U kunt hier ook zien welke installateur de offerte zal uitbrengen, en aanvullende informatie toevoegen.

Hoe maak ik een account aan?

Wanneer u een offerteverzoek indient bij Zonatlas krijgt u automatisch een account. De gegevens om hierbij te komen worden vervolgens naar het door u opgegeven emailadres verstuurd.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens wijzigen wanneer u bent ingelogd. Inloggen doet u via de link die u via de email van ons heeft gekregen.

Offerte aanvraag

Hier leest u alles over het aanvragen van een offerte

Is een aanvraag echt vrijblijvend?

Ja. Indien wij uw aanvraag goedkeuren, sturen wij deze door naar een betrouwbare installateur. De offerte die u vervolgens van de installateur ontvangt is geheel vrijblijvend.

Hoe veilig is het aanvragen van een offerte bij Zonatlas?

Uw gegevens zijn veilig bij ons. Voor de afhandeling van uw aanvraag sturen wij uw persoonlijke (contact)gegevens door naar een betrouwbare installateur, zodat zij u kunnen benaderen. Zij mogen uw contactgegevens alleen gebruiken voor waarvoor u zich heeft opgegeven.

Hoe volg ik mijn status?

Zonatlas stuurt u na aanmelding een persoonlijke link. Hierin kunt u uw gegevens aanpassen en bekijken. U kunt hier na ons telefoongesprek ook zien welke installateur contact met u zal opnemen.

Als mijn offerte aanvraag is goedgekeurd, heb ik dan nog te maken met Zonatlas?

In principe neemt de installateur zo spoedig mogelijk contact met u op. Hij zal u verder kunnen informeren en helpen. Wij willen echter wel dat alles goed wordt afgehandeld, dus indien er klachten zijn horen wij dit graag! Wanneer onze hulp en ondersteuning gewenst is pakken wij dit altijd op. Ook wanneer er vanuit de installateur berichten komen over uw offerteaanvraag, kan het zijn dan wij rechtstreeks contact met u opnemen.

Hoe kan ik mijn aanvraag verwijderen?

Uw aanvraag verwijderen van Zonatlas kunt u via de e-mail doen. Stuur een bericht naar  info@zonatlas.nl. Wij zullen uw aanvraag dan zo snel mogelijk stopzetten. Vermeld hierin uw naam, postcode en huisnummer. U kunt ook via uw profiel de aanvraag stopzetten. U komt hier door op de link te drukken in de email die u van ons heeft ontvangen.

Het antwoord op uw vraag niet gevonden?